Ebuzzing – globalny dostawca usług związanych z budowaniem zasięgu w Internecie dla domów mediowych i agencji reklamowych obecny m.in. we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji – podpisał umowę o wyłącznej współpracy w Polsce z agencją Think Kong.
Umowa precyzuje zasady na których agencja Think Kong będzie wprowadzać do Polski ofertę ebuzzing adresowaną do domów mediowych, agencji reklamowych, PR i interaktywnych. Podpisanie umowy jest konsekwencją wcześniejszej współpracy Think Kong i ebuzzing przy realizacji międzynarodowych kampanii dla kilku globalnych marek na terenie Polski. Oferta dla polskich reklamodawców zostanie przedstawiona w listopadzie tego roku. Już teraz nawiązywana jest współpraca z polskimi blogerami zainteresowanymi udziałem w międzynarodowych kampaniach.
„Oferujemy unikalne usługi pomagając docierać do milionów internautów na całym świecie. Współpracując z Think Kong jeszcze w tym roku chcemy zaoferować nasze usługi markom w Polsce” – mówi Andrea Febbraio, dyrektor zarządzający ebuzzing Italy.
„Ebuzzing zmienia sposób myślenia o marketingu w social mediach. Jestem przekonany, że oferta, którą przedstawimy w listopadzie zainteresuje wszystkich mediaplanerów i agencje zainteresowane dowiezieniem swoim klientom konkretnych efektów” – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong – „Już teraz zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu.”
Ebuzzing (www.ebuzzing.com) to europejski lider w dziedzinie content seeding i realizacji kampanii wideo. Firma jest częścią Wikio Group, która jest jedną z 50 najszybciej rosnących firm z branży cyfrowych mediów w Europie (Media Momentum Awards). Korzystając z technologii Wikio związanych m.in. z targetowaniem i analizą e-reputacji, ebuzzing zrealizował już ponad 1500 kampanii obejmujących np. wirusowe wideo, marketing na Facebooku. Biura ebuzzing znajdują się w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Niemczech. Dzięki współpracy z Think Kong sieć obecna jest już także w Polsce.
Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana (Magellan Awards 2010, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, Neinver, RWE, Panasonic.
Więcej informacji dla mediów:
Dariusz Chrzanowski On Board Public Relations Sp. z o.o. Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa tel.(+48 22) 321-51-00 e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/siec-ebuzzing-reprezentowana-w-polsce-przez-think-kong